Zeszyty Prasoznawcze (Uniwersytet Jagielloński)
Mam przyjemność poinformować, że moją pracą na temat użycia sztucznej inteligencji w dziennikarstwie zainteresował się sam Uniwersytet Jagielloński i opublikował artykuł w swoich Zeszytach Prasoznawczych. Czasopismo to jest wydawane na Uniwersytecie Jagiellońskim od 1958 roku, a na jego łamach publikowali m.in. Władysław Bartoszewski i Melchior Wańkowicz. Link do pobrania publikacji: https://...
Czytaj dalejDealavo – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym
Różne produkty odgrywają różną rolę w procesie rozwoju Twojej firmy. Ważne jest, aby znać te funkcje i rozpoznać, które produkty je spełniają, aby ustalić najlepsze strategie. Niektóre towary budują postrzeganie Twojego sklepu przez klientów, inne zaś mają generować duże marże dla Twojego biznesu (a niektóre powinny mieć małe marże). Narzędzie Dealavo pomaga zarówno w identyfikacji funkcji prod...
Czytaj dalejWywiady w wGospodarce.pl
Artykuł o znaczeniu sezonowości w e-commerce opracowany na podstawie wywiadów z Gatta, Platon Sp. z o. o., tantis.pl i 4IQ.
Czytaj dalejLustro Mediów IV
Konferencja LUSTRO MEDIÓW IV: OD CHAT BOTÓW DO CX I UX jest wspólnym przedsięwzięciem organizacyjnym badaczy Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Pomorskiego Instytutu Naukowego im. Profesora Brunona Synaka. Podczas konferencji wystąpiłem z prezentacją omawiającą sposób tworzenia portali regionalnych w oparciu o narzędzia sztucznej inteligencji.
Czytaj dalejUniwersytet Warmińsko-Mazurski
Prowadzenie zajęć dla studentów pierwszego roku Dziennikarstwa z zakresu Nowych Mediów w obszarze Marketingu Internetowego. Celem zajęć jest budowa wybranej strony od podstaw i zapoznanie uczniów ze standardami pracy w marketingu.
Czytaj dalejAgencja Marketingowa FEB
Dwudniowe szkolenie z zakresu pozycjonowania zaawansowanego z punktu widzenia agencji reklamowej. Omawiane zagadnienia dotyczyły nie tylko skuteczności działań w obszarze SEO, ale również relacji biznesowych z punktu widzenia klienta.
Czytaj dalejMagazyn Online Marketing
Publikacje dwóch artykułów: Sztuczna inteligencja wygra tylko z tymi copywriterami, którzy z niej nie korzystają. Google Shopping – jak skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie produktowe w wyszukiwarce?
Czytaj dalejCzaspismo techniczne „Logistyka”
Tytuł: Znaczenie monitorowania cen i stosowania cen dynamicznych w e-commerce. Artykuł omawia zróżnicowanie ceny w e-commerce i jego wpływ na końcową sprzedaż oraz narzędzia przydatne każdemu właścicielowi sklepu internetowego w podejmowaniu przemyślanych decyzji na temat własnych strategii cenowych. https://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-950db5da-325b-4b8a-88b4-813b4...
Czytaj dalejWywiady w Gazecie Prawnej (DGP)
Artykuł na temat Sezonu Świątecznego w 2023 w e-commerce na podstawie wywadów z Trefl SA, Rebel.pl i Gatta, opisujący różnice zachowań konsumentów względem poprzednich lat w iV kwartale 2023 roku.
Czytaj dalejTES Affilate Conference
Udział i prelekcja na konferencji w Pradze. Omówienie zagadnień związanych z prezentacją reklam w Google Shopping.
Czytaj dalej