Wywiady w wGospodarce.pl
Artykuł o znaczeniu sezonowości w e-commerce opracowany na podstawie wywiadów z Gatta, Platon Sp. z o. o., tantis.pl i 4IQ.
Czytaj dalejLustro Mediów IV
Konferencja LUSTRO MEDIÓW IV: OD CHAT BOTÓW DO CX I UX jest wspólnym przedsięwzięciem organizacyjnym badaczy Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Pomorskiego Instytutu Naukowego im. Profesora Brunona Synaka. Podczas konferencji wystąpiłem z prezentacją omawiającą sposób tworzenia portali regionalnych w oparciu o narzędzia sztucznej inteligencji.
Czytaj dalejUniwersytet Warmińsko-Mazurski
Prowadzenie zajęć dla studentów pierwszego roku Dziennikarstwa z zakresu Nowych Mediów w obszarze Marketingu Internetowego. Celem zajęć jest budowa wybranej strony od podstaw i zapoznanie uczniów ze standardami pracy w marketingu.
Czytaj dalejAgencja Marketingowa FEB
Dwudniowe szkolenie z zakresu pozycjonowania zaawansowanego z punktu widzenia agencji reklamowej. Omawiane zagadnienia dotyczyły nie tylko skuteczności działań w obszarze SEO, ale również relacji biznesowych z punktu widzenia klienta.
Czytaj dalejMagazyn Online Marketing
Publikacje dwóch artykułów: Sztuczna inteligencja wygra tylko z tymi copywriterami, którzy z niej nie korzystają. Google Shopping – jak skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie produktowe w wyszukiwarce?
Czytaj dalejCzaspismo techniczne „Logistyka”
Tytuł: Znaczenie monitorowania cen i stosowania cen dynamicznych w e-commerce. Artykuł omawia zróżnicowanie ceny w e-commerce i jego wpływ na końcową sprzedaż oraz narzędzia przydatne każdemu właścicielowi sklepu internetowego w podejmowaniu przemyślanych decyzji na temat własnych strategii cenowych. https://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-950db5da-325b-4b8a-88b4-813b4...
Czytaj dalejWywiady w Gazecie Prawnej (DGP)
Artykuł na temat Sezonu Świątecznego w 2023 w e-commerce na podstawie wywadów z Trefl SA, Rebel.pl i Gatta, opisujący różnice zachowań konsumentów względem poprzednich lat w iV kwartale 2023 roku.
Czytaj dalejTES Affilate Conference
Udział i prelekcja na konferencji w Pradze. Omówienie zagadnień związanych z prezentacją reklam w Google Shopping.
Czytaj dalej#SEMkrk Kraków
Prelekcja z zakresu możłiwości i strategii reklamy aplikacji internetowych SaaS na wybranych przykładach.
Czytaj dalejMarketing i Biznes
Jak solidnie zaanalizować rynek i podjąć decyzje o wyjście z biznesem zagranicę. Artykuł znajdziesz tutaj.
Czytaj dalej