BLOG

Wywiady w wGospodarce.pl

Artykuł o znaczeniu sezonowości w e-commerce opracowany na podstawie wywiadów z Gatta, Platon Sp. z o. o., tantis.pl i 4IQ.

Czytaj dalej

Lustro Mediów IV

Konferencja LUSTRO MEDIÓW IV: OD CHAT BOTÓW DO CX I UX jest wspólnym przedsięwzięciem organizacyjnym badaczy Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Gdańskiego i Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Pomorskiego Instytutu Naukowego im. Profesora Brunona Synaka. Podczas konferencji wystąpiłem z prezentacją omawiającą sposób tworzenia portali regionalnych w oparciu o narzędzia sztucznej inteligencji.

Czytaj dalej

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski

Prowadzenie zajęć dla studentów pierwszego roku Dziennikarstwa z zakresu Nowych Mediów w obszarze Marketingu Internetowego. Celem zajęć jest budowa wybranej strony od podstaw i zapoznanie uczniów ze standardami pracy w marketingu.

Czytaj dalej

Agencja Marketingowa FEB

Dwudniowe szkolenie z zakresu pozycjonowania zaawansowanego z punktu widzenia agencji reklamowej. Omawiane zagadnienia dotyczyły nie tylko skuteczności działań w obszarze SEO, ale również relacji biznesowych z punktu widzenia klienta.

Czytaj dalej

Magazyn Online Marketing

Publikacje dwóch artykułów: Sztuczna inteligencja wygra tylko z tymi copywriterami, którzy z niej nie korzystają. Google Shopping – jak skutecznie tworzyć i optymalizować kampanie produktowe w wyszukiwarce?

Czytaj dalej

Czaspismo techniczne „Logistyka”

Tytuł: Znaczenie monitorowania cen i stosowania cen dynamicznych w e-commerce. Artykuł omawia zróżnicowanie ceny w e-commerce i jego wpływ na końcową sprzedaż oraz narzędzia przydatne każdemu właścicielowi sklepu internetowego w podejmowaniu przemyślanych decyzji na temat własnych strategii cenowych. https://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.element.baztech-950db5da-325b-4b8a-88b4-813b4...

Czytaj dalej

Wywiady w Gazecie Prawnej (DGP)

Artykuł na temat Sezonu Świątecznego w 2023 w e-commerce na podstawie wywadów z Trefl SA, Rebel.pl i Gatta, opisujący różnice zachowań konsumentów względem poprzednich lat w iV kwartale 2023 roku.

Czytaj dalej

TES Affilate Conference

Udział i prelekcja na konferencji w Pradze. Omówienie zagadnień związanych z prezentacją reklam w Google Shopping.

Czytaj dalej

#SEMkrk Kraków

Prelekcja z zakresu możłiwości i strategii reklamy aplikacji internetowych SaaS na wybranych przykładach.

Czytaj dalej

Marketing i Biznes

Jak solidnie zaanalizować rynek i podjąć decyzje o wyjście z biznesem zagranicę. Artykuł znajdziesz tutaj.

Czytaj dalej